ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

قانونگذاران دانمارک توافق کرده اند سرویس های پخش محتوا مانند نتفلیکس، آمازون و دیسنی باید ۶ درصدی از درآمدشان در کشور را به عنوان مالیات برای پشتیبانی از تولیدات تلویزیون های محلی بپردازند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، توافق نمایندگان درباره این لایحه در زمانی اتفاق می افتد که با افزایش محبوبیت سرویس های پخش محتوا، دولت های سراسر اروپا سعی دارند برای تولید فیلم و محتوای تلویزیون محلی پشتیبانی فراهم کنند.

وزارت فرهنگ دانمارک در بیانیه ای در این خصوص اعلام کرد: دانمارک باید تا حد ممکن برای فراهم کردن سرویس های عمومی مناسب برای کودکان و نوجوانان فعالیت کند که می توانند به عنوان جایگزینی واقعی برای محتوای خارجی و پلتفرم های بزرگ عمل کنند.

در این بیانیه آمده چشم انداز رسانه پس از ورود سرویس های پخش محتوای جهانی ممکن است همبستگی و گفتگوی دموکراتیک در کشور را به چالش بکشد.

البته دانمارک تنها کشوری نیست که قصد تصویب قانونی در این زمینه دارد. سوییس و پرتغال نیز اقدامات مشابهی را ارائه کرده اند و اسپانیا نیز قصد دارد مالیاتی بر این شرکت ها وضع کند.

در حال حاضر سرویس های پخش محتوای آمریکایی چند محصول در دانمارک ساخته اند.

  • ۰۱/۰۳/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">