ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دبی دفاتر دولتی را به متاورس می‌برد

| چهارشنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۱، ۰۳:۴۶ ب.ظ | ۰ نظر

دولت دبی در حال انتقال بخشی از دفاتر خود در متاورس است. این شهر در حال حاضر به دنبال شرکت‌هایی است تا به آن کمک کنند بتوانند این دفاتر را به دنیای مجازی منتقل کنند.

به گزارش فارس به نقل از نیوز بیتکوین، دولت دبی در تلاش است با همکاری استارتاپ ها و شرکت ها بخشی از دفاتر خودش را به متاورس منتقل کند. دبی قصد دارد با در اختیار قرار دادن امکانات مختلف به کاربران،‌ این شهر را به قطب اصلی متاورس و رمز ارزها در جهان تبدیل کند.

شراد آگاروال، مدیر ارشد متاورس Cybergear در دبی در مورد این فرآیند گفت: ما درخواست‌های زیادی را از ادارات و وزارتخانه‌های دولتی دریافت کرده‌ایم تا آنها را به متاورس منتقل کنیم. البته ایجاد زیرساخت ها و اجرایی کردن این پروژه زمان زیادی خواهد برد.

پیش تر نیز دبی اعلام کرده بود در تلاش است تا در صنعت متاورس سرآمد باشد و برای تبدیل شدن به قطب صنعت ارزهای دیجیتال تلاش می کند. تلاش این شهر در این باره می تواند اشتغال زایی را تغییر دهد و تا سال ۲۰۳۰ حدود ۴۲ هزار شغل مجازی در ارتباط با همین موضوع ایجاد شود.

 

  • ۰۱/۰۴/۱۵

متاورس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">