ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

درآمد همراه اول بیشتر شد

| شنبه, ۹ مهر ۱۴۰۱، ۰۴:۰۹ ب.ظ | ۰ نظر

درآمد ماهانه‌ای که در شهریورماه از سوی ارتباطات سیار ایران به ثبت رسید نزدیک به ۱۴ درصد بالاتر از میانگین درآمد ماهانه بود.

بورس نیوز - شرکت ارتباطات سیار ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه ۱۴۰۱ از محل فروش و ارائه خدمات به میزان درآمد عملیاتی نزدیک به ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان دست پیدا کرد و گفتنی است که طی نیمه نخست سال مالی جاری توانست به درآمد تجمیعی بالغ‌بر ۱۹ هزار میلیارد تومانی رسید.

"همراه" در ششمین ماه از سال جاری میزان سرمایه ۴ هزار و ۷۲۰ میلیارد تومان را به ثبت رساند، درآمد ماهانه‌ای که در شهریورماه از سوی ارتباطات سیار ایران به ثبت رسید نزدیک به ۱۴ درصد بالاتر از میانگین درآمد ماهانه بود.

میزان درآمدی شرکت ارتباطات سیار در شهریورماه سال جاری از فروش و ارائه خدمات در کارنامه مالی خود ارائه کرد با رشد ۳ درصدی روبه‌رو بود و توانست روند صعودی خود را ادامه دهد و رکورد جدید از درآمدزایی را بر جای بگذارد، همان‌طور که در نمودار ملاحظه می‌کنید این شرکت از ابتدای سال مالی تاکنون توانست به روند صعودی را در پیش بگیرد.

گفتنی است که شرکت ارتباطات سیار ایران در شهریورماه میزان درآمدی که از خود بر جای گذاشت نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۴۰ درصدی را به همراه داشت، همچنین درآمد تجمیعی این شرکت که نزدیک به ۱۹ هزار میلیارد تومان بود در مقایسه با سال گذشته ۳۷ درصد افزایش داشت.

همان‌طور که گفته شد درآمد ماهانه "همراه" طی ۶ ماه ابتدایی سال مالی مبلغی بالغ‌بر ۱۹ هزار میلیارد تومان شناسایی شد، میانگین درآمد ماهانه‌ای که ارتباطات سیار ایران طی ۶ ماهه گذشته حاصل کرد ۳ هزار و ۱۴۹ میلیارد تومان بود.

بیشترین درآمدی که "همراه" در شهریورماه از فروش و ارائه خدمات کسب کرد متعلق به بخش «کارکرد مشترکین خطوط اعتباری» با یک هزار و ۸۵۷ میلیارد تومان بود که این بخش شامل مکالمه، پیام کوتاه، اینترنت و پیامک انبوه است و درآمدی که از این بخش به دست آورد نسبت به ماه گذشته ۶۱ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

بیشترین درآمد شناسایی‌شده "همراه" پس از بخش «کارکرد مشترکین خطوط اعتباری» در اختیار «کارکرد مشترکین خطوط دائمی» با یک هزار و ۳۹۵ میلیارد تومان بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">