ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: قوه قضائیه به نحوه واگذاری شرکت مخابرات ورود کند.

به گزارش مهر، حجت الاسلام محمد باقری بنابی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بناب که با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی و دبیر ستاد تسهیل استان برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل شهرک‌های صنعتی استان آذربایجان شرقی به خاطر رفع موانع توسعه شهرک صنعتی بناب اظهار کرد: اگر در موعد مقرر مشکلات توسعه این شهرک حل می‌شد، در شهرستان بناب مشکلی بنام بیکاری را نداشتیم.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی سپس با تأکید بر اینکه یکی از مصوبات این جلسه بایستی رفع مشکل صادرکنندگان در بحث تعهد ارزی باشد افزود: یکی از مصوبات این نشست باید این باشد که بخاطر تعهدات ارزی صادرکننده را به مجموعه‌های مختلف دعوت نکنند و نمی‌خواهیم از تریبون مجلس به این موضوع ورود کنیم و اگر لازم شد دستگاه‌های نظارتی موضوع تعهدات ارزی صادرکنندگان را در بانک مرکزی بررسی کنند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از اقدام قوه قضائیه در بازگرداندن دشت مغان تصریح کرد: اقدام قوه قضائیه اقدام خوبی بود ولی امیدواریم این موضوع در خصوص سایر واگذاری‌ها نیز انجام گیرد که واگذاری‌هایی از این دست زیاد داریم و نیز مشخص شود که نحوه واگذاری تراکتورسازی به چه صورت بوده است؟!

این نماینده مجلس در ادامه سخنان خود با انتقاد از نحوه واگذاری شرکت مخابرات در کشور به بخش خصوصی، از قوه قضائیه خواست به نحوه واگذاری شرکت مخابرات نیز ورود کرده و با تشکیل هیأت داوری آن را مجدداً به دولت بازگرداند. چرا که واگذاری ناقص اتفاق افتاده و در صورت بازگشت به دولت درآمد خوبی نصیب دولت می‌شود.

باقری بنابی در عین حال اضافه کرد: برای نصب یک دکل معلوم نیست دنبال چه کسی برویم؟! هم اکنون در خیلی از روستاها مشکل تلفن ثابت داریم و در شهرک صنعتی نیز مشکل اینترنت داریم ولی هیچکس در این مجموعه جوابگوی شهرستان‌ها نیست.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">