ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دردسر کانال جعلی تلگرام برای آموزش و پرورش

| چهارشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۲۱ ق.ظ | ۰ نظر

کانال جعلی با داشتن عضو بسیار در تلگرام با نام وزارت آموزش و پرورش راه اندازی شده است و اخبار کذب تعطیلی مدارس را منتشر می کند.

 آموزش و پرورش اصرار دارد که دانش آموزان تا روز ۲۶ اسفند ماه سر کلاس درس بنشینند. اما تعداد زیادی از دانش آموزان از هفته گذشته تعطیلات نوروزی خود را آغاز کرده اند و به مدرسه نمی روند.

برخی از معلمان با دادن تکلیف هایی همانند ساخت کاردستی، شاگردانشان را به مدرسه می کشانند اما برخی دیگر از معلمان نیز دانش آموزان را تهدید به کم کردن نمره و دادن جریمه در صورت حضور در مدرسه می کنند.

بین التعطیلی که در هفته جاری وجود داشت موجب شد تا پیام هایی مبنی بر تعطیلی مدارس در شبکه های مجازی دست به دست شود که در نهایت با تکذیبیه ای از سوی مسئولان وزارت آموزش و پرورش روبه رو شد.

امروز نیز چهارشنبه سوری را در پیش داریم که باز هم برخی از افراد از روز گذشته دست به کار شدند تا پیام هایی با مضمون تعطیلی مدارس را در شبکه های اجتماعی گسترش دهند و دست به دست بچرخانند که البته مسئولان وزارت آموزش و پرورش این بار هم تاکید می کنند که مدارس تا ۲۶ اسفندماه دایر است.

کانال جعلی با داشتن عضو بسیار در تلگرام با نام وزارت آموزش و پرورش راه اندازی شده است و اخبار کذب را منتشر می کند.

در این رابطه رسول پاپایی به خبرنگار مهر می گوید: مدارس تا ۲۶ اسفند ماه دایر هستند و معلمان در کلاس های درس حضور دارند.

معاون اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: کانال جعلی در تلگرام راه اندازی شده است و اخباری که منتشر می شود کذب است.

وی تاکید کرد: امروز تمامی مدارس نوبت بعداز ظهر شهر تهران یک ساعت زودتر تعطیل می شوند اما مدارس سراسر کشور تا آخرین ساعت دایرند.

با  وجود تاکیدهای وزارت آموزش و پرورش بر ادامه کار مدارس، بسیاری از خانواده ها تمایلی به رفتن فرزندانشان به مدرسه به ویژه در روز سه شنبه آخر سال ندارند و عدم سختگیری معلمان و مدیران موجب شده تا این روزها صدای کمتر دانش آموزی از مدارس شهر تهران به گوش برسد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">