ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

درگیری اپل و اپیک گیمز بالا گرفت

| شنبه, ۱ آبان ۱۴۰۰، ۰۴:۲۸ ب.ظ | ۰ نظر

شرکت اپیک گیمز سازنده بازی فورت نایت روز گذشته با تلاش‌های اپل برای متوقف کردن دستورات دادگاه ضد انحصار به منظور مجازات این شرکت مخالفت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، منازعه حقوقی دو طرف وارد مرحله تجدیدنظر شده و اپل در تلاش است تا جلوی مجازات خود را بگیرد یا از میزان آن بکاهد.

بر اساس حکم دادگاهی در آمریکا در شهریور ماه، اپل دیگر حق ندارد مانع استفاده توسعه دهندگان و برنامه نویسان از سیستم‌های پرداخت درون برنامه‌ای ابتکاری آنها شود. اپل پیش از این برنامه نویسان را مجبور به استفاده از سیستم پرداخت انحصاری اپ استور و پرداخت کمیسیون ۳۰ درصدی به خود می‌کرد. اما با حکم دادگاه دیگر چنین امکانی ندارد.

اپل تا ۹ دسامبر فرصت دارد این حکم را اجرا کند، اما هنوز چنین کاری نکرده و در برابر آن تقاضای فرجام خواهی نیز کرده است. این شرکت از گونزلا راجرز قاضی دادگاه مذکور خواسته تا اجرای حکم یادشده را متوقف کند تا فرایند تجدیدنظر خواهی اپل طی شود، امری که ممکن است یک سال طول بکشد.

این امر موجب اعتراض شرکت اپیک گیمز شده و مدیران آن از دادگاه خواسته‌اند اپل را مجبور به رعایت استانداردهای حقوقی کند تا برنامه نویسان و توسعه دهندگان بیشتر آسیب نبینند.

  • ۰۰/۰۸/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">