ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رییس سازمان لیگ فوتبال مسئله حق پخش فوتبال و درآمدهای جانبی آن را طی نامه ای خطاب به اپراتورهای تحت نظارت معاونت فضای مجازی صدا و سیمامطرح کرده است.
مسئله حق پخش فوتبال و درآمدهای جانبی آن پس از سالها تبدیل به کلاف سردرگمی شده که مشخص نیست کِی باز خواهد شد. ضمن اینکه نه صدا و سیما و نه سازمان لیگ حاضر نیستند در این باره ذره ای از مطالباتشان کوتاه بیایند! به تازگی صحبتهای رییس سازمان لیگ فوتبال درباره اینکه کلیه حقوق محتوای فوتبال ایران و برنامه های جانبی اش متعلق به این سازمان است، موجب شده تا معاونت فضای مجازی صدا و سیما شاکی شود.
محمدمهدی خاموشیان سرپرست اداره کل راهبری اپراتورهای معاونت فضای مجازی در پاسخ به نامه حیدر بهاروند رییس سازمان لیگ، صحبت او را یک «ادعا» خواند و گفت: «کلیه حقوق تولیدات رسانه ملی متعلق و درانحصار این سازمان است و سامانه های صداوسیما در فضای مجازی وسامانه های دارای مجوز مربوط به این معاونت با توجه به سیاست رسانه ملی در ارایه رایگان محتوا، ملزم به پخش و عرضه عمومی این محتوا برای آحاد مردم هستند؛ لذا اظهارنظر در خصوص این محتوا بدون هماهنگی با این سازمان خودداری کنید».
منبع: بانی فیلم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">