ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دریافت پروانه تولید نرم‌افزار تسهیل شد

| سه شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۱۴ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرکل دفتر توسعه و کاربرد فناوری اطلاعات وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد : شرایط دریافت پروانه بهره برداری برای واحدهای تولید کننده نرم افزار تسهیل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران، فرزاد اسماعیل زاده افزود: با آغاز بکار دولت یازدهم و عنایت ویژه به صنعت نرم افزار که از صنایع سبز و پیشرفته محسوب می شود، بازنگری بر روی دستورالعمل دریافت پروانه بهره برداری نرم افزار آغاز و ضمن تشکیل جلسات کارشناسی متعدد و بررسی های لازم دستورالعمل جاری تسهیل شد.

وی اضافه کرد: شرایط اعطای این پروانه براساس معیارهای جدید و با تکیه بر استانداردها و خدمات پس از فروش، مجددا تهیه و به امضای مقام عالی وزارت رسید.

اسماعیل زاده در ادامه تصریح کرد: از این پس شرکت های نرم افزاری می توانند با شرایط ساده تری از تسهیلات این پروانه نظیر معافیت مالیاتی چهار ساله، در اولویت بودن دریافت تسهیلات و تخفیف های موجود در مصرف انرژی استفاده کنند.

به گفته وی ؛ شرکت های نرم افزاری که تا کنون با شرایط قبلی موفق به دریافت پروانه بهره برداری نرم افزار نشده اند، مجددا به سامانه www.amarsanat.mimt.gov.ir/software مراجعه کنند و از متن دستورالعمل در این سامانه بهره مند شوند.

  • ۹۴/۰۶/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">