ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دستاورد سفر وزیر ارتباطات به اروپا

| جمعه, ۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۴:۴۰ ب.ظ | ۰ نظر
در راستای فعالیتهای مشترک ایران و فرانسه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، سند جامع فناوری میان دو کشور به اجرا خواهد رسید.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که به همراه رئیس جمهوری کشورمان در پاریس به سر می برد با وزیر اقتصاد و صنعت و دیجیتال فرانسه دیدار کرد.

محمود واعظی در دیدار با ماکرون، وزیر اقتصاد و صنعت و دیجیتال فرانسه با توجه به توسعه بخش ICT در آینده و تجربیات و حضور شرکتهای فرانسوی در بازار ایران، خواستار فعالیتهای مشترک بین دو کشور و سرمایه‌گذاری در این بخش همراه با انتقال تکنولوژی در بازار بزرگ ایران شد.

وی درخصوص شرایط و برنامه ریزی های آینده کشور در حوزه ارتباطات و توسعه روابط دو کشور در این بخش، توضیح داد.

ماکرون در این دیدار گفت: توسعه روابط اقتصادی برای فرانسه با ایران بسیار مهم و اساسی است و ما متعهد می شویم که هر آنچه در سفر دکتر روحانی به فرانسه تفاهمی شود به مرحله عمل گذاشته شود و همکاریهای نو و استارتاپ را با یکدیگر بررسی کنیم.

وی با بیان اینکه برای بررسی و ارزیابی پیشرفتها و برای روابط به ایران خواهد آمد ادامه داد: اجرای سند جامع در بخش فناوری اطلاعات بین دو کشور را پیگیری خواهم کرد.

در این جلسه که با حضور شرکت های ایرانی و فرانسوی برگزار شد، شرکت ها شرایط خود را توضیح دادند و مدل های همکاری و نیازهای خود را مطرح کردند. همچنین شرکتهای فرانسوی تمایل خود را برای همکاری با شرکتهای بخش خصوصی در ایران اعلام کردند.

در پایان این جلسه نیز با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت عصر دانش با شرکت تکتیس فرانسه تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">