ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

یک گروه هکری به نام TheDarkOverlord مدعی شده که موفق به سرقت ۱۸ هزار سند حساس در مورد حملات ۱۱ سپتامبر شده که حاوی پاسخ هایی به ابهامات مربوط به این حملات است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، در این اسناد که از برخی شرکت های بیمه ای و تجاری مانند Hiscox Syndicates، Lloyds of London و  Silverstein Propertiesسرقت شده اند اطلاعاتی وجود دارد که ظاهرا ناگفته های تازه ای را در مورد حملات مذکور افشا می کنند.

هکرهای مذکور تهدید کرده اند که اگر باج مناسبی را از شرکت های یادشده دریافت نکنند، اسناد یادشده را افشا خواهند کرد. یک سخنگوی شرکت Hiscox سرقت اسنادی از این شرکت را تایید کرده و افزوده اسناد یادشده اطلاعات بیمه ای مرتبط با دعاوی قضایی طرح شده بعد از حمله تروریستی مذکور بوده اند.

هکرها بخش کوچکی از این اسناد را به طور رمزگذاری شده در فضای مجازی منتشر کرده اند و مدعی شده اند که اگر به اندازه کافی بیت کوین دریافت نکنند، کلیدهای رمزگشایی اطلاعات یادشده را هم در دسترس عموم قرار می دهند.

آنها حتی گفته اند افرادی که اسامی آنها در اسناد یادشده وجود دارد را از این موضوع مطلع می کنند و از آنها برای مخفی ماندن نامشان طلب رشوه می کنند.

Hiscox که قبلا مدعی شده بود اطلاعات بیمه ای چندانی در ارتباط با حملات ۱۱ سپتامبر در اختیار ندارد، از همکاری خود با مقامات قضایی و انتظامی آمریکا و انگلیس به منظور شناسایی عوامل حملات مذکور خبر داده است.

  • ۹۷/۱۰/۱۲

هکرها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">