ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شرکت سامسونگ اعلام کرد فردی با دسترسی غیرمجازی به این شرکت توانسته اطلاعات شخصی کاربران را به دست آورد.

به گزارش فارس و به نقل از رویترز، سامسونگ اعلام کرد این شرکت در اواخر جولای با نقض امنیت سایبری مواجه شد که اطلاعات شخصی برخی از مشتریان در ایالات متحده را فاش کرد.

به گفته سامسونگ، شماره تامین اجتماعی و شماره کارت اعتباری مشتریان تحت تأثیر قرار نگرفته، اما اطلاعاتی از جمله نام، اطلاعات تماس و اطلاعات جمعیتی، تاریخ تولد و اطلاعات ثبت محصول به خطر افتاده است. هنوز مشخص نیست که چه تعداد از مشتریان تحت تأثیر قرار گرفته اند. این شرکت مستقیما از طریق ایمیل به برخی از مشتریان اطلاع داده است.

سامسونگ می گوید فردی در اواخر جولای به سیستم هایش دسترسی غیرمجاز پیدا کرده و در اوایل آگوست مشخص شد که مهاجم اطلاعات مشتریان را به دست آورده است. اما دستگاه های مصرف کننده تحت تأثیر قرار نگرفتند. این شرکت گفت که اقداماتی را برای ایمن سازی سیستم های خود انجام داده و با یک شرکت امنیت سایبری شخص ثالث برای این کار همکاری کرده و همچنین با مجریان قانون در ارتباط است.

سامسونگ گفت: ما متعهد به حفاظت از امنیت و حریم خصوصی مشتریان خود هستیم. ما به افزایش بیشتر امنیت در سراسر سیستم‌هایمان ادامه خواهیم داد.

  • ۰۱/۰۶/۱۲

سامسونگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">