ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه اگر تا ۱۳ فروردین، همه، مراعات‌ها را انجام دهند، شرایط تغییر خواهد کرد، گفت: برنامه داریم به افرادی که اینترنتی خرید می‌کنند تخفیف داده شود.
حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران پیش از ظهر امروز شنبه دوم فروردین در نشست ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: اِعمال محدودیت برای مراکز پر تردد و پرجمعیت تجاری و پاساژ هایی که معمولاً جمعیت زیادی در آن جمع می شود، از طریق وزارت کشور به استانداران اعلام شد و قاعدتا یا اجرا شده یا امروز اجرا می‌شود.
وی اظهار داشت: مغازه‌های معمولی که در آن تردد زیادی نیست، محل بحث ما نیست و همچنین فروشگاه‌های بزرگ مواد غذایی و سوپرمارکت‌ها و بقالی‌‌ها و میوه‌فروشی‌ها هم اصلاً مورد بحث ما نیست و همچنین تکلیف داروخانه‌ها هم معلوم است و برعکس توصیه می کنیم که ساعات بیشتری را وقت بگذارند و اگر امکان دارد تا ۱۲ شب باز باشند و اگر امکان دارد برخی فروشگاه‌های بزرگ ۲۴ ساعته فعال باشند تا باعث شود جمعیت زیاد در یک نقطه جمع نشود.

رئیس‌جمهور افزود: هدف این است که مردم در یک نقطه خاص متراکم نشوند و اصل این است که حتی الامکان از خانه خارج نشوند.

روحانی با بیان اینکه به وزارت صمت و بخش اقتصادی ما ابلاغ می‌کند که بررسی کنند و ببینند که چگونه می‌توان به کسی که خرید اینترنتی انجام می‌دهد تخفیف داده شود، اظهار داشت: کسی که به در مغازه می‌رود و چیزی می‌خرد مقداری گرانتر باشد ولی برای کسی که به آن مغازه و فروشگاه پیغام می‌دهد و جنس را دم در خانه خود تحویل می‌گیرد ارزانتر باشد. گاهی یک نفر با موتور یا وسیله‌ای که دارد، جای ۱۰ یا ۲۰ خانواده در شبانه روز کار می‌کند و این باعث کاسته شدن حجم ترددها می‌شود.

به گزارش سایت ریاست جمهوری وی با یادآوری اینکه همه درخواست‌ها برای رعایت‌ محدودیت‌ها برای ۱۰ تا ۱۵ روز آینده است، گفت: اینکه می گوییم در خانه بمانید، سفر نروید و مراعات کنید، برای دو یا سه ماه نیست و همه اینها برای بازه ۱۰ تا ۱۵ روزه است و ان‌شاالله تا ۱۳ فروردین همه ما اعم از مغازه‌دارها و مردم مراعات کنیم و اگر مراعات کنیم، شرایط ما خود به خود تغییر می‌کند.

  • ۹۹/۰۱/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">