ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

در جلسه عصر امروز و با دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اپراتورها و شرکت های ارایه دهنده اینترنت مکلف به رفع اختلالات اینترنتی ظرف 24 ساعت آینده شدند.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با توجه  به دریافت گزارش هایی از اختلال در اینترنت، عصر امروز جلسه ای با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیران شرکت های ارایه دهنده خدمات اینترنتی و اپراتورهای تلفن همراه برگزارشد.

در این جلسه گزارشی از دلایل بروز برخی از اختلالات در اینترنت مطرح و پس از بحث و بررسی درباره این موضوع و ارایه راهکارهای فنی، مقررشد تمام شرکت های ارایه دهنده خدمات اینترنت و اپراتورها حداکثر ظرف 24 ساعت آینده بر اساس راهکار های مطرح شده نسبت به رفع اختلالات دراینترنت اقدام کنند و هچنین تمام گزارش های مردمی در این خصوص بررسی و در اسرع وقت مشکلات مطروحه رفع شود.

به گزارش آی‌تی آنالیز دستور وزیر ارتباطات از آن جهت عجیب است که فعالان اینترنتی علت مشکلات و کندی اینترنت را به اعمال سیاست از کار انداختن فیلترشکن‌ها از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت می‌دانند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">