ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر ارتباطات خارج از ضوابط اداری و مالی به یکی از اپراتورها دستور داده تا تعداد ۲۰۰ دستگاه لپ تاپ خریداری و به دفتر رئیس جمهور اهداء کند.
‌‌‌اهدای بی ضابطه ۲۰۰ لپ تاپ توسط آذری جهرمی به دفتر رئیس جمهور

خبرنگار فارس کسب اطلاع کرد که یکی از مدیران ارشد نهاد ریاست جمهوری به تازگی طی نامه ای به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درخواست خرید لپ تاپ برای تجهیز سالن های جلسات ریاست جمهوری را مطرح کرده است.

آذری جهرمی هم بدون لحاظ بودجه‌های در اختیار خود و نیز اعتبارات مصوب ابلاغی برای اموری چون تجهیز و خرید تجهیزات، به شرکت ارتباطات سیار ایران ابلاغ کرده است تا ۲۰۰ دستگاه لپ تاپ را برای دفتر رئیس جمهور خریداری و ارسال کند.

بر اساس مستنداتی که در اختیار یکی از مراکز نظارتی قرار گرفته، این خرید با توجیه صرفه جویی در کاغذ و چاپ و "رویکرد سبز در توسعه پایدار" صورت گرفته است.

با پیگیری ها و دستور تسریع حوزه وزارتی ارتباطات و فناوری اطلاعات بخشی از این تجهیزات از یکی از شرکت های خصوصی خریداری و نیمی از آن هم  به صورت نقدی از بازار تهیه شده است.

 

در همین رابطه: دستور وزیر ارتباطات به همراه اول برای خرید ۲۰۰ لپ تاپ + سند

باوجود تکذیب دستور آذری جهرمی به یکی از اپراتورها مبنی بر خرید 200 لپ تاپ برای نهاد ریاست جمهوری، «پایگاه خبری نماینده» سند این دستور وزیر ارتباطات را منتشر کرد.
خبرگزاری فارس: روز گذشته (سه شنبه 2 مهرماه) خبری با عنوان «دستور وزیر ارتباطات به یک اپراتور برای خرید ۲۰۰ دستگاه لپ تاپ برای نهاد ریاست جمهوری» در فضای رسانه‌ای کشور منتشر شد.

با وجوداینکه وزیر ارتباطات امروز این خبر را تکذیب کرد و گفت: «من یادم نمی‌آید که ۲۰۰ لپ تاپ داده باشم» سند دستور محمدجواد آذری جهرمی توسط پایگاه خبری «نماینده» منتشر می شود.

همانطور که در تصویر شمارۀ یک قابل مشاهده است، وزیر ارتباطات بالای درخواست ۲۰۰ دستگاه لپ تاپ از جانب مسئول مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت نهاد ریاست جمهوری، خطاب به مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار دستور اقدام در راستای انجام این کار را داده است.

در تصویر دوم نیز سند فروش این دستگاهها به شرکت ارتباطات سیار آمده است.

در همین رابطه: آذری‌جهرمی: یادم نمی‌آید ۲۰۰ لپ‌تاپ توزیع کرده باشم

وزیر ارتباطات با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر توزیع ۲۰۰ لپ‌تاپ از سوی وی گفت: من یادم نمی‌آید ۲۰۰ لپ‌تاپ داده باشم.
آذری‌جهرمی: یادم نمی‌آید ۲۰۰ لپ‌تاپ توزیع کرده باشم

به گزارش خبرنگار دولت خبرگزاری فارس، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات امروز در حاشیه نشست هیئت دولت با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر توزیع 200 لپ تاپ از سوی وی گفت: من یادم نمی‌آید که 200 لپ تاپ داده باشم اما خوب یادم می‌آید برادری که از مشهد به تهران آمده اخیرا این فعالیت‌ها را می کند. البته می‌گویم که چیزهای دیگر یادم می‌آید؛ مثلا سال 88 مخابرات را به ثمن بخس واگذار کردند و از محل درآمدهای خودش قسط‌هایشان را دادند.

وی افزود: یادم می‌آید که هنوز پنج هزار میلیارد تومان از پول های مردم آنجاست و هنوز تعیین تکلیف نشده، اگر موضوعاتی باید بررسی شود، این‌ها است. از موضوع 200 لپ تاپ هم خواستم گزارشی ارائه دهند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">