ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دستگیری زنی که روزی 500 پیامک ارسال می‌کرد

| يكشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۵۴ ق.ظ | ۰ نظر

زن جوانی که از طریق ارسال پیامک به شهروندان در استان‌های مختلف با مضمون برنده‌شدن در قرعه‌کشی اقدام به کلاهبرداری و برداشت از حساب آنها می کرد توسط کارآگاهان پلیس فتا اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا (www.cyberpolice.ir)، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی، رئیس پلیس فتا اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی از طریق ارسال پیامکی با مضمون برنده شدن در قرعه کشی، اطلاعات حساب بانکی آنها را دریافت و سپس اقدام به برداشت وجوهشان کرده است، موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ مرتضوی عنوان داشت: با پیگیری های صورت گرفته در فضای مجازی، سرانجام زن جوانی که دست به این عمل مجرمانه زده بود، شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: متهم که ابتدا منکر هرگونه جرمی بود هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس روبرو شد به بزه انتسابی خود اقرار و انگیزه خود را کسب درآمد از این راه عنوان کرد.

رئیس پلیس فتا اصفهان تصریح کرد: متهم در اعترافات خود عنوان کردکه روزانه به بیش از 500 نفر در استان اصفهان و استان های دیگر کشور پیامک ارسال کرده و از این طریق توانسته بود چندین میلیون تومان سرقت کند.

سرهنگ مرتضوی با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد بیان داشت: شهروندان باید مراقب این گونه کلاهبرداران باشند و بدانند که برای دریافت هرگونه جایزه اهدایی نیازی به مراجعه به دستگاه های خودپرداز یا ارائه اطلاعات حساب بانکی نیست.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">