ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی با اشاره به متلاشی شدن بزرگ‌ترین شبکه سازمان‌یافته قمار، گفت: از شناسایی ۱۰ مرکز قمار و دستگیری ۹۸ نفر از گردانندگان و قماربازان سایت‌های قمار در مشهد خبر داد.

 به گزارش مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی، ولی قنبری‌راد با اشاره به دستگیری شبکه گردانندگان قمارخانه‌ها در سطح استان طی چند روز اخیر افزود: با همکاری ارزشمند ضابطان دستگاه قضایی بزرگ‌ترین شبکه سازمان‌یافته قمار متلاشی و در همین رابطه ۱۰ مرکز شناسایی و ۹۸ سرکرده و اعضای باند قمارباز دستگیر شدند.

سرپرست دادسرای ناحیه ۲ مشهد افزود: این افراد که به‌صورت شبکه‌ای و سازمان‌یافته اقدام به قمار می‌کردند با دایر کردن مراکز مختلف به اعمال خلاف قانون مبادرت می‌کردند.

وی یادآور شد: این افرا د دارای سابقه و جزو اراذل‌واوباش بوده و تأمین امنیت بازی‌های قمار را نیز بر عهده داشته و تاکنون اموال زیادی از شهروندان را حیف‌ومیل کرده بودند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از این مراکز اقلامی همچون آلات اختصاصی قمار، مواد مخدر، مشروبات الکلی، انواع سلاح سرد، سلاح گرم، مهمات سلاح گرم جنگی و دستگاه‌های pos نیز کشف و ضبط‌شده است.

گفتنی است؛ بر این اساس کلیه اقدامات قانونی لازم در دست اجراست، قرار قانونی مناسب در مورد متهمان توسط بازپرس محترم شعبه ۲۱۰صادر و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

  • ۰۰/۰۲/۰۵

قمار اینترنتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">