ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: عملکرد وزارت کشور در موضوع کارت ملی پر نوسان و غیر قابل قبول بوده است.
محمد صالح جوکار در گفت و گو با خانه ملت تاکید کرد: روند صدور کارت های ملی کند و غیر قابل قبول پیش می رود و در حالی که ما در بحث احراز هویت برای مردم از طریق کارت ملی و ظیفه ایجاد کردیم، هنوز تعداد قابل توجهی از مردم نتوانستند کارت ملی هوشمند دریافت کنند.

وی افزود:برابر قانون مبالغ مورد نیاز صدور کارت از مردم دریافت شده و منابع آن پیش بینی شده و تنها مشکل در اجرا است که انتظار می رود وزارت کشور به طور جدی اقدام کند و موانعی که بر سر راه صدور کارت های جدید است بردارد.

نماینده یزد در خصوص رفع موانع قانونی تا صدور کارت های جدید گفت: از طریق بخش نامه ها می شود مشکلات مردمی که هنوز نتوانستند کارت ملی خود را دریافت کنند حل کرد تا در مراکز اداری و بانکی مسأله ای برای شهروندان ایجاد نشود.

وی در پایان اظهار داشت:کمیسیون اصل شوراها این موضوع و پیگیری آن را در دستور کار دارد و سوالی از وزیر کشور در این باره نیز مطرح شده است که در کمیسیون توضیحات وزیر را استماع خواهد کرد و سپس در مورد آن نظر خود را اعلام می کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">