ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر صنعت در حاشیه برگزاری پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی با تاکید بر اینکه در کشور قاچاق طلا نداریم از ثبت اطلاعات ۵۵۰ هزار انبار در سامانه جامع انبارها خبر داد.

علیرضا رزم حسینی در حاشیه برگزاری پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی، اظهار داشت:مأموریت اصلی وزارت صنعت در شرایط حاکم بر جامعه تأمین و عرضه به موقع کالا است.

در واقع بخشی از این تامین کالا به حوزه واردات مربوط می شود و واردکنندگان بر اساس ضوابطی که وجود دارد اقدام به واردات کالا می‌کنند.

وزیر صنعت با اشاره به مصوبه اخیر دولت برای تسریع و تسهیل واردات، بیان داشت:بر اساس این مصوبه، صادرکنندگان امکان این را دارند که ارز حاصل از صادرات خود را در سامانه نیما بفروشند. همچنین  واردکنندگان بر اساس این مصوبه می‌توانند، کالاهای مورد تایید وزارت صنعت را وارد کنند.

در همین راستا در رابطه با ارز متقاضی بخشنامه‌ای در این مصوبه پیش بینی شده است و هم اکنون نیز این بخشنامه در سامانه جامع تجارت اجرا می شود و بر همین اساس واردات انجام می‌گیرد.

رزم حسینی درباره فعالیت سامانه جامع انبارها نیز به خبرنگاران، گفت: تا به امروز در سراسر کشور اطلاعات ۵۵۰ هزار انبار در سامانه جامع انبارها ثبت شده است.

سامانه جامع انبارها به سامانه جامع تجارت متصل است و با تلاش‌هایی که صورت گرفته روز به روز در حال تکمیل شدن است که تاثیرات خوبی را بر بازار خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری صنایع، وزیر صنعت در پایان با اشاره به تأمین نهاده‌های دامی نیز اظهار داشت: تأمین نهاده‌های دامی به شکل خوبی اتفاق افتاده است و نهاده‌ها در اختیار وزارت جهاد کشاورزی برای توزیع در سامانه بازارگاه  قرار داده شده است و در این زمینه یک ثبات نسبی به وجود آمده است.

اتفاقات خوب رخ داده در حوزه مرغ و تخم‌مرغ نشانگر تامین به موقع همین نهاده‌ها است.

  • ۹۹/۱۰/۰۸

وزارت صنعت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">