ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دفترچه بیمه از ۳۰ مهر حذف می‌شود

| دوشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۹، ۰۴:۰۳ ب.ظ | ۰ نظر

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت که طبق توضیحات رئیس سازمان تامین اجتماعی از ۳۰ مهرماه نسخه‌های بیمه تامین اجتماعی الکترونیکی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، زهرا شیخی در توضیح جلسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: این جلسه با حضور سالاری رئیس سازمان تامین اجتماعی جهت ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه های آتی این سازمان برگزار شد. آقای سالاری گزارشی از وضعیت کار سازمان تامین اجتماعی ارائه کرد و با اشاره به تحت پوشش قرار گرفتن ۴۴ میلیون نفر در زیرمجموعه بیمه تامین اجتماعی بیان کرد که از ۳۰ مهر ماه کار دفترچه بیمه تامین اجتماعی به صورت دفترچه ای خاتمه پیدا کرده و نسخه الکترونیکی ارائه می شود.

وی افزود: توضیح رئیس سازمان تامین اجتماعی این بود که با الکترونیکی شدن دفترچه بیمه تامین اجتماعی نسخه نویسی و تجویز داروها دقیق تر شده و نظارت افزایش پیدا می کند، اما نمایندگان ابهاماتی پیرامون تهیه زیرساخت ها و انجام کار کارشناسی مطرح کردند. اینکه چطور قرار است نسخه الکترونیکی در اختیار مردم قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: با وجود توضیحات رئیس سازمان تامین اجتماعی تاکید نمایندگان این بود که باید این کار به صورت کارشناسی شده انجام شود نه اینکه یک مرتبه با اعلام تصمیم آنی استرس و اضطراب دیگری به مردم وارد شود. همچون اتفاقی که برای برگزاری کنکور، بازگشایی مدارس و تعیین نرخ بنزین رخ داد. در نهایت قرار بر این شد که قبل از اعلام رسمی الکترونیکی شدن نسخه های بیمه تامین اجتماعی، آموزش های لازم به مردم داده شده و جلسه دیگری با کمیسیون بهداشت برگزار شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">