ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دورکاری در توییتر متوقف شد

| شنبه, ۲۱ آبان ۱۴۰۱، ۰۳:۱۶ ب.ظ | ۰ نظر

ایلان ماسک به دورکاری در توییتر پایان داد و نسبت به مشکلات پیش رو هشدار داد.

به گزارش فارس به نقل از واشنگتن تایمز، ایلان ماسک به کارمندان توییتر که اکثر آنها از راه دور کار می‌کنند ایمیل زد و به آنها دستور داد که فوراً حداقل 40 ساعت در هفته به دفتر بازگردند و در مورد دوران دشوار آینده به آن‌ها هشدار داد.

آسوشیتدپرس اعلام کرد ایلان ماسک دو پیام دستوری برای کارکنانی فرستاد که از اخراج دسته جمعی هفته گذشته جان سالم به در بردند. 

ماسک پیش از توصیف شرایط اقتصادی وخیم برای مشاغلی مانند توییتر که تقریباً به طور کامل برای کسب درآمد به تبلیغات متکی هستند، نوشت: متأسفم که این اولین ایمیل من به کل شرکت است، اما هیچ راهی برای مخفی کردن این پیام وجود ندارد.

ماسک گفت: «بدون درآمد قابل توجهی از اشتراک، احتمال زیادی وجود دارد که توییتر از رکود اقتصادی آتی جان سالم به در نبرد. ما تقریباً به نیمی از درآمد اشتراک نیاز داریم.»

یادداشت ماسک به دنبال یک گفتگوی پخش زنده در تلاش برای آرام کردن تبلیغ‌کنندگان بزرگ در روز چهارشنبه بود، گسترده‌ترین اظهارنظر عمومی او در مورد مسیر توییتر از زمانی که او قرارداد 44 میلیارد دلاری برای خرید این پلتفرم رسانه اجتماعی را منعقد کرد و مدیران ارشد آن را برکنار کرد. تعدادی از برندهای معروف تبلیغات خود را در توییتر متوقف کردند، زیرا منتظرند ببینند پیشنهادات ماسک برای کاهش قوانین محتوا در برابر نفرت‌پراکنی و اطلاعات نادرست چگونه بر قدرت پلتفرم تأثیر می‌گذارد.

ماسک به کارمندان گفت: «اولویت در 10 روز گذشته» توسعه و راه‌اندازی سرویس اشتراک جدید توییتر با مبلغ 7.99 دلار در ماه بود که شامل تیک آبی رنگ در کنار نام مشترکین پولی است - این علامت قبلاً فقط برای حساب‌های تأیید شده بود.

یکی از مدیران اجرایی هفته گذشته گفت توییتر تقریباً 50 درصد از نیروی کار خود را که در اوایل سال جاری به 7500 نفر می‌رسید، کاهش می‌دهد.

ماسک قبلاً نسبت به سیاست‌هایدورکاری در دوران همه‌گیری در توییتر ابراز انزجار کرده بود.

  • ۰۱/۰۸/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">