ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دولت بدهی رایتل به رگولاتوری را حل کرد

| سه شنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۶:۳۸ ب.ظ | ۱ نظر

بدهی شرکت رایتل به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در قبال طلب سازمان تامین اجتماعی از دولت با انتشار "اوراق تسویه خزانه" تهاتر خواهد شد.

هیئت دولت، اعلام کرد بدهی شرکت رایتل به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی قابل تسویه است.

بر اساس مصوبه هیئت دولت و به پیشنهاد وزارت اقتصاد، بر مبنای قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر، بدهی سازمان تامین اجتماعی به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از طریق صدور اوراق  خزانه،  تسویه خواهد شد.

این تسویه از محل مطالبات قطعی شده سازمان تامین اجتماعی از دولت (به رقم تایید شده از سوی سازمان حسابرسی) تا سال 93 صورت خواهد گرفت.

در بند "و" تبصره 5 قانون بودجه سال جاری آمده است، به دولت اجازه داده می‌شود در سال 1395 بدهیهای قطعی خود به اشخاص حقیقی و حقوقی تعاونی و خصوصی را که در چهارچوب مقررات مربوط تا پایان سال 1393 ایجاد شده، با مطالبات قطعی دولت (وزارتخانه‌ها و مؤسسات دولتی) از اشخاص مزبور تا مبلغ12.500میلیارد تومان به‌صورت جمعی- خرجی تسویه کند. بدین منظور وزارت امور اقتصادی و دارایی، اسناد تعهدی خاصی را با عنوان «اوراق تسویه خزانه» صادر می‌کند و در اختیار اشخاص حقیقی و حقوقی خصوصی و تعاونی طلبکار و متقابلاً بدهکار قرار می‌دهد.

به گزارش تسنیم، هرچند دولت در مصوبه خود رقم بدهی شرکت رایتل به سازمان مقررات رادیویی را اعلام نکرده، اما بر اساس اعلام رئیس سازمان تامین اجتماعی، میزان مطالبات این سازمان از دولت تا آبان ماه سال جاری 110هزار میلیارد تومان می‌باشد که قرار است تا 5 سال آینده از طریق فروش اوراق مشارکت پرداخته شود.

همچنین محجوب عضو فراکسیون اجتماعی مجلس، با بیان اینکه  دولت سهم 3 درصدی خود در حق بیمه را درهیچ مقطعی پرداخت نکرده، از افزایش بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی تا 200هزار میلیارد تومان درآینده‌ای نزدیک خبر داد.

نظرات  (۱)

  • فروشگاه اینترنتی
  • خیلی عالیه که همیشه عملکردها به نحو احسن صورت گیرد و مشکلات ایجاد شده را با استفاده از ترفندهای خاص رفع نمود
    فروشگاه اینترنتی
    باسپاس 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">