ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عضو کمیسیون بودجه مجلس گفت: دولت برنامه‌ای برای راه‌اندازی سامانه حقوق و دستمزد ندارد و همیشه برای انجام این کار بهانه می‌آورد.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس گفت: با وجود تأکید و تصریح قانون برنامه ششم بر راه‌اندازی سامانه حقوق و دستمزد به منظور شفافیت در پرداخت حقوق‌ها دولت برنامه‌ای برای انجام این کار ندارد. 

به گزارش فارس وی افزود: دولت همواره برای راه‌اندازی سامانه حقوق و دستمزد بهانه می‌آورد و در واقع دولت برنامه‌ای برای راه‌اندازی سامانه حقوق و دستمزد ندارد. 

عضو کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: حدود سه سال است از زمان اجرای برنامه ششم توسعه می‌گذرد و ما وقتی موضوع راه‌اندازی سامانه حقوق و دستمزد را از دولت پیگیر می‌شویم، یک روز می‌گوید وظیفه وزارت اقتصاد است و یک روز می‌گوید وظیفه معاونت امور استخدامی و واقعیت این است که به هر حال دولت مسئول این کار است. هر جزئی از دولت که مسئول باشد باید این کار انجام شود. 

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: دولت همانطور که گفتم اقدامی برای راه‌اندازی سامانه حقوق و دستمزد نکرده و می‌گوید مجلس و صدا و سیما حقوق‌های خود را اعلام نمی‌کنند. 

وی در پایان گفت:‌ دولت سامانه حقوق و دستمزد را راه‌اندازی کند و در این شرایط هر کسی که حقوقش را اعلام نکند رسوا می‌شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">