ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

راه‌اندازی سامانه ثبت اموال مسوولان

| يكشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۹ ق.ظ | ۰ نظر

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد جلسه دیروز مجمع بیان کرد: طرح رسیدگی به اموال مسئولین در حال نهایی شدن است و احتمالا تا دو سه جلسه دیگر از مجمع خواهد گذشت.

رضایی در ادامه افزود: در اولین ماده این طرح تصویب و مقرر شده با ایجاد یک سامانه الکترونیکی مسئولین اموال و دارایی‌های خانواده و فرزندان خود را در آن سامانه ثبت کنند و بحث اموال مسئولین پس از این به خود اظهاری تبدیل خواهد شد.

وی افزود: تصویب طرح رسیدگی به اموال و دارایی‌های مسئولین در بهبود شاخص‌های مبارزه با فساد موثر خواهد بود و پس از آن در مورد اموال مسئولین نگرانی وجود نخواهد داشت.

رضایی با اشاره به رسیدگی به قانون مبارزه با مفاسد اقتصادی افزود: به طرح مفاسد اقتصادی نیز خواهیم پرداخت که احتمالا تا پایان آذرماه به تصویب مجمع خواهد رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران رضایی درخصوص تشکیل ستاد فراقوه‌ای اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: این ستاد باید درخود دولت تشکیل شود و البته رسیدگی به اقتصاد مقاومتی نیازمند یک اقدام عملی موثر است تا در اقتصاد کشور این مسئله اجرایی شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">