ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

راه‌اندازی سامانه نظارت بر سامانه‌ها!

| يكشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۷، ۰۲:۴۵ ب.ظ | ۰ نظر

ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای جلوگیری از عدم انجام وظایف قانونی دستگاه ها، سامانه ای تحت عنوان سامانه کنترل و نظارت بر پیشرفت وظایف دستگاه ها در حوزه سامانه ها را رونمایی کرد.

حمیدرضا دهقانی نیا در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به رونمایی از «سامانه کنترل و نظارت بر پیشرفت وظایف دستگاه ها در حوزه سامانه ها» با اولویت سامانه جامع انبارها، اظهار داشت: در جلسه ای که با نمایندگان تمامی وزارت خانه ها داشتیم نحوه استفاده از این سامانه را آموزش دادیم.

مدیرکل نظارت بر سامانه‌های الکترونیکی و هوشمند ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: تمام وظایف دستگاه ها به تفکیک در این سامانه بارگذاری شده است.

وی ادامه داد: راه اندازی این سامانه مستند به ماده ۴۶ آیین نامه مواد ۵ و ۶ است و از این پس این سامانه در جلسات مدنظر وزرا و روسای دستگاه ها ارائه می شود تا از میزان پیشرفتشان و تکالیف مانده خود مطلع شوند.

دهقانی نیا گفت: همچنین ما از بارگذاری نتیجه کار دستگاه ها برای اطلاع عموم، استقبال می کنیم.

گفتنی است؛ طبق قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سامانه های مختلفی برای وزارت خانه و دستگاه ها در کشور راه اندازی شده است اما بعضا برخی از دستگاه ها از انجام تکالیف خود سرباز می زنند از این رو ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هدف کنترل و نظارت بر پیشرفت وظایف دستگاه ها در حوزه سامانه ها، اقدام به رونمایی از این سامانه کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">