ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کمیته قضایی مجلس سنای آمریکا رای داده در صورتیکه مدیران ارشد فیس بوک و توئیتر داوطلبانه در مجلس سنا شهادت ندهند، برای آنها احضاریه صادر شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، کمیته قضایی مجلس سنا که اکثریت آن را نمایندگان جمهوریخواه تشکیل می دهند، رای به احضار مدیران ارشد توئیتر و فیس بوک داده اند.

طبق این رای این کمیته، در صورتیکه جک دورسی (مدیر ارشد اجرایی توئیتر) و مارک زاکربرگ (مدیر ارشد فیس بوک) به طور داوطلبانه برای شهادت در مجلس سنا حاضر نشوند، احضاریه ای برای آنها صادر می شود.

این کمیته از مدیران ارشد اجرایی شرکت ها خواهان توضیحاتی درباره سانسور دو گزارش خبری از نیویورک پست در شبکه های اجتماعی مذکور است. همچنین دورسی و زاکربرگ باید درباره قوانین مربوط به بازبینی محتوایی توضیح دهند. این قوانین در انتخابات فدرال تداخل ایجاد می کند.

در حال حاضر فیس بوک و توئیتر از اظهار نظر در این باره خودداری کرده اند.

در هفته های گذشته فیس بوک و توئیتر پستی را محدود یا حذف کردند که مربوط به یک گزارش تایید نشده درباره پسر جوبایدن (نامزد ریاست جمهوری آمریکا) بود.

  • ۹۹/۰۸/۰۲

توییتر

فیس‌بوک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">