ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رفع اختلالات ویندوز ۱۱ با به روز رسانی

| دوشنبه, ۲۶ مهر ۱۴۰۰، ۰۶:۰۱ ب.ظ | ۰ نظر

مایکروسافت در حال آزمایش روی روش‌ هایی است که با به روز رسانی ویندوز، اختلالات نصب آن را رفع کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از techradar؛ پس از راه اندازی ویندوز ۱۱، مایکروسافت فاش کرد که در حال آزمایش روش‌های جدیدی بوده که به روز رسانی آخرین نسخه سیستم عامل خود را ارائه می‌دهد. مایکروسافت در یک پست جدید  به مناسبت ۷ سالگی برنامه Windows Insider  غول نرم افزار Update Stack Packages را معرفی کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد ویندوز 11 خود را جدا از سیستم عامل اصلی به روز رسانی کنند.

بسته‌های پکیج Update مایکروسافت برای Windows Insiders در کانال Dev ابتدا با بیلد ۲۲۴۷۸ ویندوز ۱۱ آغاز می‌شود.کاربران با انتخاب دریافت بسته‌های Update Stack، می‌توانند اطمینان حاصل کنند که رایانه شخصی در نصب به روز رسانی‌های جدید با حداقل اختلال روبرو است.

 
در حال حاضر، بسته پکیج Update فقط به مجموعه بسیار کوچکی از فایل‌های سیستمی مرتبط با به روز رسانی محدود می‌شود که مستقل از سیستم عامل توسط مایکروسافت توسعه یافته اند. با این حال، این شرکت ابتدا با آزمایش این فرآیند با Windows Insiders، امیدوار است که در نهایت دامنه و فرکانس انتشار‌ها را در آینده گسترش دهد.

بسته‌های به روز رسانی Stack از طریق Windows Update به Insiders تحویل داده می‌شود، همانطور که نسخه‌های جدید و به روز رسانی تجمیعی هستند. کاربران در کانال Dev می‌توانند به تنظیمات> Windows Update رفته و برای دریافت به روز رسانی بسته Stack Update را بررسی کنند.

  • ۰۰/۰۷/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">