ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رفع فیلتر ویز معلوم نیست

| دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۰۳:۰۹ ب.ظ | ۰ نظر

دسترسی به برنامه مسیریاب ویز برای کاربران ایرانی از یک سو به دلیل فیلترینگ و از سوی دیگر تحریم امکان‌پذیر نبود. دسترسی به برنامه مسیریاب ویز برای کاربران ایرانی از یک سو به دلیل فیلترینگ و از سوی دیگر تحریم امکان‌پذیر نبود.
به گزارش خبرگزاری برنا؛ مسیریاب ویز (Waze) در برخی اپراتورها برای کاربران ایرانی قابل دسترس شد. ویز از پرطرفدارترین و قدرتمندترین نرم‌افزارهای مسیریابی است که در دنیا کاربران بسیاری دارد اما در سال‌های گذشته از یک سو فیلترینگ و از سوی دیگر تحریم دسترسی کاربران ایرانی به آن را دشوار کرده است.

مسیریاب ویز با کدام اینترنت‌ها قابل دسترسی است؟

 در حال حاضر این برنامه با اینترنت شاتل قابل دسترسی است و برخی مشترکان اینترنت همراه اول هم می‌توانند بدون فیلترشکن از ویز استفاده کنند. این مسیریاب روی اینترنت ایرانسل باز می‌شود اما تخمین زمان رسیدن به مقصد و مسیریابی آن با خطای اتصال همراه است.

با این همه هنوز روشن نیست که آیا بروز یک خطای شبکه‌ای یا اختلال در فیلترینگ باعث ایجاد دسترسی محدود شده، یا اینکه رفع تحریم کاربران ایرانی و رفع فیلتر قطعی اتفاق افتاده است.

  • ۰۲/۰۸/۲۹

ویز Waze

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">