ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رفع مشکل تاکسی‌های اینترنتی در کرج

| جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۵:۴۳ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل و مسافر شهری شهرداری کرج گفت: شرکت های حمل ونقل تاکسی‌های اینترنتی با ناوگان حمل ونقل عمومی کرج همکاری خواهند کرد. با توافق صورت گرفته راننده های تاکسی و آژانس ها اولویت اول و راننده های شخصی برای استفاده از سرویس دهی تاکسی‌های اینترنتی بکارگرفته شوند.

عزیز صدرنژاد در گفت وگو با ایرنا، افزود: درجلسه روز دوشنبه که با حضور مدیران دو شرکت اینترنتی انجام شد، به نتایج بسیارخوبی رسیدیم و مقرر شد با انعقاد تفاهم نامه ای همکاری مشترک برای خدمات دهی به مردم صورت پذیرد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه حدود ۱۵ هزار دستگاه خودرو در قالب آژانس های حمل مسافر و ۱۴ هزار دستگاه تاکسی در کلانشهر کرج فعالیت می کنند، مقرر شد اولویت بکارگیری برای خدمات رسانی ازاین افراد باشد.

وی گفت: با توافق صورت گرفته راننده های تاکسی و آژانس ها اولویت اول و راننده های شخصی برای استفاده از سرویس دهی اسنپ و تپسی بکارگرفته شوند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون صاحبان تاکسی ها و آژانس ها ماهانه مبالغی به عنوان عوارض، اجاره مکان و غیره پرداخت می کنند که فعالیت آن ها در این شرکت ها می تواند سهم قابل توجهی از خدمت رسانی به مردم را پوشش دهد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">