ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رقابت فیس‌بوک با تیک‌تاک جدی می‌شود

| يكشنبه, ۲ مرداد ۱۴۰۱، ۰۳:۰۶ ب.ظ | ۰ نظر

متا در حال ایجاد تغییراتی در اینستاگرام و فیس‌بوک است و به نظر می‌رسد این شرکت به منظور رقابت بیشتر با تیک تاک این تغییرات را اعمال می‌کند.

به گزارش فارس به نقل از بیزینس اینسایدر، متا، برنامه‌های فیسبوک و اینستاگرام را بهینه‌سازی کرده تا شباهت بیشتری به رقیبش یعنی تیک تاک داشته باشند. به نظر می رسد این تغییرات نشان می دهد که متا تا چه حد این برنامه را تهدیدی برای خودش می داند.

اینستاگرام روز پنجشنبه اعلام کرد که از این پس ویدئوهای کمتر از 15 دقیقه به ریلز تبدیل می شود. اگر ویدئو توسط یک حساب عمومی پست شده باشد، به طور خودکار به الگوریتم های توصیه شرکت نیز وارد می شود تا به حساب های دیگر نشان داده شود.

اینستاگرام ریلز را در سال 2020 در آمریکا راه‌اندازی کرد. این برنامه ریلز را به منظور رقابت با تیک تاک معرفی کرده بود.

برای فیس‌بوک، این شرکت اخبار را در برنامه های iOS و اندروید خود تقسیم می کند. کاربران پس از ورود به برنامه بلافاصله به فید اصلی منتقل می شوند. مارک زاکربرگ، مدیرعامل این شرکت گفت که موتور جستجوی فیس‌بوک محتوایی را که فکر می کند کاربر به آن علاقه مند است، در این قسمت تبلیغ می کند.

بلومبرگ گزارش داد که زاکربرگ به کارکنان متا گفت که این شرکت از ماه فوریه با رقابت بی‌سابقه‌ای از سوی تیک تاک مواجه شده است. او در ادامه افزود: مردم انتخاب‌های زیادی برای نحوه گذراندن وقت خود دارند و برنامه‌هایی مانند تیک تاک به سرعت در حال رشد هستند.

گفتنی است که متا از اظهار نظر درباره اینکه آیا تغییرات فیس‌بوک و اینستاگرام برای کپی کردن تیک تاک طراحی شده‌اند، خودداری کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">