ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

روسیه در نظر دارد، شرکت‌ها و کاربرانی که از اینترنت ماهواره‌ای استارلینک یا سایر سرویس‌های اینترنتی غربی استفاده می‌کنند را جریمه کند.

به گزارش فارس به نقل  آرس تکنیکا، مجلس دومای روسیه تصمیم دارد برای افراد و شرکت‌هایی که از سرویس‌های اینترنت ماهواره‌ای غربی استفاده می‌کنند جریمه ای در نظر بگیرد. این قانون شامل حال سرویس‌های اینترنت ماهواره‌ای استارلینک، وان وب یا دیگر شرکت‌های اینترنت ماهواره‌ای غربی در حال توسعه می‌شود.

قانون پیشنهادی به دنبال جلوگیری از دسترسی به اینترنت با استفاده از سرویس استارلینک اسپیس ایکس، وان وب انگلیس یا سایر صورت‌های فلکی ماهواره‌ای غیر روسی در دست توسعه است.

طبق گزارشی که اخیراً در مجله «Popular Mechanics» در روسیه منتشر شده، جریمه‌های پیشنهادی برای کاربران عادی بین ۱۰ تا ۳۰ هزار روبل (۱۳۵ تا ۴۰۵ دلار) و برای شرکت‌ها بین ۵۰ هزارتا یک میلیون روبل (۶۷۵۰ تا ۱۳۵۰۰ دلار) است.

اعضای دوما ادعا می‌کنند، دستیابی به اینترنت غیر بومی سیستم اقدامات عملیاتی جستجو در این کشور را که نظارت بر استفاده از اینترنت و ارتباطات تلفن همراه است، دور می‌زند. به عنوان بخشی از کنترل شدید این کشور بر رسانه‌ها و ارتباطات، کلیه ترافیک اینترنتی روسیه باید از طریق یک ارائه دهنده ارتباطات روسی عبور کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">