ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

روش مایکروسافت برای اینترنت جهانی

| يكشنبه, ۶ دی ۱۳۹۴، ۰۳:۲۴ ب.ظ | ۰ نظر

مایکروسافت طرحی برای به پرواز درآوردن پهپاد یا بالن‌های هوشمند ندارد تا اینترنت را به ساکنان مناطق دور افتاده کره خاکی برساند. در عوض، این شرکت پول نقد خود را در پروژه‌هایی سرمایه‌گذاری می‌کند که دسترسی مردم را به اینترنت افزایش می‌دهد.
ایتنا- براد اسمیت، وکیل ارشد شرکت مایکروسافت به تازگی گروه ویژه‌ای را معرفی کرد که وظیفه آن سرمایه‌گذاری در طرح‌های غیرانتفاعی است تا دسترسی به اینترنت ارزان و کارآمد برای همه مردم جهان فراهم شود. گروه مذکور در بخشی از این طرح ۷۵ هزار دلار در شرکت‌های فناوری سرمایه‌گذاری کرده است تا دسترسی مردم به اینترنت بیشتر شود. قرار است سرمایه‌گذاری‌های مشابه مایکروسافت در زمینه طرح‌های آموزش دیجیتال هم صورت گیرد. در حالی که گوگل با دنبال کردن طرح Project Loon تلاش می‌کند ارتباطات موبایلی را ارتقا دهد و دسترسی مردم به خدمات شبکه اپراتورهای موبایلی را بیشتر کند، مایکروسافت تصمیم گرفته است پروژه خود را به صورت متفاوت پیش ببرد و برای شرکت‌های فناوری محلی کمک بگیرد تا اینترنت به صورت گسترده‌تر به دست مردم برسد. شرکت مایکروسافت پیش‌بینی می‌کند که با سرمایه‌گذاری در شرکت‌های مختلف فناوری، بهتر و سریع‌تر می‌تواند اینترنت را به دست کاربران برساند. مایکروسافت در وبلاگ رسمی خود توضیح داد: توسعه مراکز آموزشی در بازارهای درحال توسعه می‌تواند امکان دسترسی مردم به اینترنت را افزایش دهد و باعث شود ابزارهای مبتنی بر فضای پردازش ابری به صورت گسترده‌تر در این کشورها مورد استفاده قرار گیرند.
 

  • ۹۴/۱۰/۰۶

مایکروسافت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">