ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رونمایی از سکوی مجازی قانون جهش تولید دانش بنیان

| سه شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۵۴ ق.ظ | ۰ نظر

سکوی مجازی قانون جهش تولید دانش بنیان در غرفه مرکز نوآوری قوه مقننه در نمایشگاه اینوتکس رونمایی شد.

به گزارش خانه ملت؛ پلتفرم مجازی قانون جهش تولید دانش بنیان با حضور محسن دهنوی رئیس فراکسیون اقتصاد دانش بنیان و عضو هیات رئیسه مجلس، مهدی صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس و بابک حمیدیا رئیس مرکز نوآوری قوه مقننه در غرفه مرکز نوآوری و خانه خلاق قوه مقننه در نمایشگاه اینوتکس رونمایی شد.
 رئیس فراکسیون اقتصاد دانش بنیان و عضو هیات رئیسه مجلس در توضیح این سکوی مجازی گفت: اینسکوی مجازی دارای تالار گفت و گویی است که مخاطبان و ذی نفعان می‌توانند در مورد چگونگی استفاده از مفاد قانون برای پیشبرد بهتر کارهایشان در زیست بوم فناوری بحث و گفتگو کنند و همچنین حاوی نمودار‌های خط زمان بندی است که شناسنامه قانون و وضعیت اجرای آن را نشان می‌دهد. 
دهنوی همچنین چکیده و خلاصه‌ای از قانون و آیین نامه‌ها در این سکو قرار داده شده که امیدواریم به عنوان نخستین تجربه به موفقیت برسد.
وی اضافه کرد: این تجربه به عنوان نخستین بار در نظام قانونگذاری کشور طراحی و پیاده می‌شود و امیدواریم آن را بتوان به سایر قوانین تعمیم داد و درگاهی برای قوانین مهم به منظور آشنایی مخاطبان و ارتباط دوسویه طراحی کرد تا در جریان نواقص قوانین قرار بگیریم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">