ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رویگردانی 20درصد آمریکایی‌ها از پوگمون

| دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۵:۲۰ ب.ظ | ۰ نظر

با فروکش کردن استقبال اولیه از بازی پوکمون گو میزان کاربران آن در روزهای اخیر در ایالات متحده حدود ۲۰ درصد کاهش نشان می‌دهد.

به گزارش فارس به نقل از تک تایمز، این بازی مبتنی بر واقعیت افزوده در روزهای اول عرضه به طور هفتگی در آمریکا اندکی کمتر از 40 میلیون کاربر داشت. اما این آمار که در ماه جولای منتشر شده بود، این روزها کاهش یافته و به حدود 30 میلیون کاربر در هفته نزول کرده است.

این امر برای کارشناسان حیرت آور نیست. زیرا دیگر بازی های محبوب موبایلی هم بعد از مدتی افت می کنند و تنها حدود 30 درصد از کاربران اولیه خود را حفظ می کنند. بعد از گذشت یک ماه تنها 15 درصد از کاربران اولیه یک بازی موبایلی آن را بر روی گوشی خود حفظ کرده و فایل نصب آن را پاک نمی کنند.

با این حساب بازی پوکمون گو شرایط خوبی دارد، زیرا هنوز 60 درصد از کاربران اولیه بعد از گذشت یک ماه آن را بر روی گوشی های خود حفظ کرده و از پاک کردنش خودداری کرده اند.

این احتمال وجود دارد که طی هفته های آینده تعداد بیشتری از کاربران به علت برخی مشکلات برای ورود و لاگین کردن به بازی، مشکلات فنی ناشی از به روزرسانی آن و غیره از ادامه اجرای پوکمون گو منصرف شوند. همچنین شکایت برخی مردم در آمریکا از سازندگان این بازی به علت نقض حریم شخصیشان به علت ورود کاربران به املاک خصوصی برای شکار پوکمون هم ممکن است دردسرآفرین شود.

  • ۹۵/۰۶/۰۱

بازی پوکمن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">