ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

یک رسانه رژیم صهیونیستی اعتراف کرد تعدادی از نهادهای اقتصاد این رژیم مورد حمله سایبری قرار گرفته و برخی از این نهادها از این حمله آسیب دیده است.
به گزارش تسنیم ، روزنامه اقتصادی و عبری زبان کالکالیست در گزارشی به نقل از دو شرکت امنیت سایبری فعال در رژیم صهیونیستی اعتراف کرد این تهاجم که روز پنج شنبه انجام شد، آسیب هایی را به تعدادی از نهادهای این رژیم وارد کرده است.

گرچه این رسانه صهیونیست سعی کرد از میزان زیان های وارد شده بر اثر این حمله سایبری بکاهد، اما به نقل از مدیر عامل یکی از این شرکت های امنیت سایبری اعتراف کرد ، هکرها با استفاده از بدافزارهایی که از طریق سندهای پی دی اف و اکسل آلوده به رایانه های نهادهای اقتصادی وارد کرده اند تمام دیتاهای آنها را حذف کرده و کامپیوترهای آن ها را در شرایطی که اکثر کارمندان به دور کاری تکیه کرده و بیشترین نیاز به ارتباط رایانه ای و سایبری وجود دارد از کار انداخته اند.

کالکالیست و کارشناسان صهیونیست در گزارش خود فراموش نکردند که هکرهای ایرانی را عامل این اقدام معرفی کرده و تاکید کنند آنها موفقیت های قابل توجهی را تا کنون در این زمینه داشته اند.

  • ۹۹/۰۷/۲۵

جنگ سایبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">