ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رییس پلیس تهران: پرونده رایتل در حال تحقیق است

| چهارشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۹، ۰۲:۰۷ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس پلیس پایتخت از بررسی نشر اطلاعات کاربران رایتل از سوی پلیس خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح کاشف در مورد نشر اطلاعات کاربران رایتل اظهار کرد: اطلاعات تکمیلی در این خصوص را بعد از انجام بررسی‌ها اعلام خواهیم کرد؛ اما در حال حاضر این موضوع در حال بررسی است و پلیس فتا به این موضوع وارد شده است. باید ببینیم که چه کم توجهی شده و اطلاعات مردم چگونه به سرقت رفته است.

رحیمی در مورد خرید و فروش حواله خودرو هم اظهار کرد: خرید و فروش حواله خودرو جرم است و مواردی هم بوده که پلیس با شیوه‌های خود از آن مطلع شده و با آن برخورد کرده است. ما این موضوع را هم بارها اعلام کرده ایم که خرید و فروش حواله خودرو جرم است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در مورد اتصال دوربین‌های مراکز صنفی به پلیس نیز گفت: در این زمینه اقداماتی انجام داده‌ایم تا هم دوربین‌های کنترلی بازسازی و نوسازی شده و هم دوربین‌های مراکز حساس به مراکز پلیسی متصل شود.

رحیمی همچنین با اشاره به برگزاری جلسه کمیته مبارزه با سرقت که صبح امروز با حضور استاندار تهران برگزار شد، تصریح کرد: در این جلسه آخرین وضعیت سرقت در پایتخت مورد بررسی قرار گرفته و مصوباتی نیز در این جلسه داشتیم. همچنین بنا شد تا با یاری خداوند حداقل ماهی یک بار این جلسه برگزار شود.

  • ۹۹/۰۳/۲۱

رایتل

پلیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">