ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر ارتباطات تاکید کرد : حجم حملات سایبری به طور فزاینده‌ای در حال افزایش است، اما سامانه‌های تشخیص و مقابله با این حملات را نیز توسعه داده‌ایم و بسیاری از حملات را خنثی کرده‌ایم.
عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات در گفتگو با دانشجو گفت : در سازمان فناوری اطلاعات، مرکزی به نام ماهر وجود دارد که وظیفه‌ی آن بررسی وضعیت امنیتی دستگاه‌های دولتی است.

وی افزود : این مرکز با همکاری دانشگاه‌ها، زیرساخت‌های دستگاه‌های دولتی را به طور مرتب چک می‌کند و در صورت وجود آسیب‌پذیری، به آن‌ها گزارش می‌دهد.

زارع پور اظهار داشت :  وزارت ارتباطات به دستگاه‌های دولتی در زمینه امن‌سازی مشاوره می‌دهد و در صورت نیاز، راهکار ارائه می‌دهد.

وی افزود : حجم حملات سایبری به طور فزاینده‌ای در حال افزایش است، اما سامانه‌های تشخیص و مقابله با این حملات را نیز توسعه داده‌ایم و بسیاری از حملات را خنثی کرده‌ایم.

زارع پوراظهارداشت : با وجود تلاش‌های شبانه‌روزی، گاهی اوقات ممکن است خطوط دفاعی نفوذپذیر شوند و شاهد وقوع حملات سایبری باشیم.

وزیر ارتباطات تاکید کرد : هدف ما این است که مردم از این حملات سایبری مطلع نشوند و خللی در زندگی روزمره آن‌ها ایجاد نشود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">