ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

زمزمه قانونمندی پلتفرم‌های رمزارز در هند

| يكشنبه, ۲۵ مهر ۱۴۰۰، ۰۶:۳۴ ب.ظ | ۰ نظر

یک گروه قدرتمند و ملی گرای هندو که با حزب حاکم هندوستان نیز مرتبط است خواستار کنترل پلتفرم های پخش محتوا و رمز ارز شده و قانونگذاری در این زمینه را حیاتی می داند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، موهان بهاوات رئیس سازمان ملی گرای Rashtriya Swayamsevak Sangh در هندوستان می‌گوید: اکنون نیاز است این حوزه برای بهبود جامعه قانونمند شود. این سازمان در حقیقت مادر حزب بهاراتیا جاناتا (حزب نارندا مودی نخست وزیر هند) به حساب می‌آید.

این درحالی است که در برخی ایالت‌های هند پلتفرم‌های پخش محتوا مانند نتفلیکس و پرایم ویدئو آمازون به دلیل محتوای تهییج کننده خشونت و اهانت آمیز علیه جمعیت هندوی این کشور با شکایات و تحقیقات پلیس روبرو شده‌اند.

باگوات در یک سخنرانی گفت: ارزی مانند بیت کوین مشخص نیست کدام کشور آن را کنترل یا بر آن نظارت می‌کند. دولت باید در این زمینه کاری انجام دهد.

دولت نارندا مودی بیشتر اوقات برای سیاستگذاری از این گروه هندو کمک می‌گیرد. اما برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌ها باید به مرجع دیگری ارجاع داده شوند.

در اوایل سال جاری میلادی دولت هند لایحه‌ای درباره ممنوعیت تجارت و نگهداری رمزارز را آماده کرد اما به پارلمان تحویل نداد.

به گفته رسانه‌های محلی، دولت در پی وضع مالیات بر تجارت، صرافی، تاجران و کلایی است که از رمزارز در این کشور پشتیبانی می‌کنند.

  • ۰۰/۰۷/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">