ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

زندان برای انتشار لایوهای غیراخلاقی

| دوشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۱، ۰۳:۰۶ ب.ظ | ۰ نظر

سخنگوی پلیس با اعلام خبر دستگیری ۳۰۰ نفر اخلالگر اقتصادی  تصریح کرد: از اول سال تاکنون در حوزه احتکار و قاچاق لوازم یدکی و مواد خوراکی و تجهیزات پزشکی و غیره ۱۴ هزار و۵۶۶ نفر شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: پلیس فتا ۵ نفر از کسانی که ادعای فروش سوالات کنکور داشتند شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش فارس سردار حاجیان به انتشار لایوهای غیر اخلاقی اشاره و اظهار داشت: هرکسی به اشاعه منکرات و انتشار عکس‌ها و مطالب خلاف عفت عمومی بپردازد از ۲ ماه تا ۲ سال حبس محکوم خواهند شد؛ هرکسی پلیس در فضای مجازی شناسایی کرده به استناد این ماده قانونی با انتشار لایوها به ترویج فساد و منکرات کرده مجرم شناخته شده و دستگیر شدند.

وی گفت: هرکسی که صوت ، فیلم و یا تصویر خصوصی یا اسرار دیگران را بدون رضایت منتشر کند اگر فیلم  با دوربین مدار بسته هم باشد و حتی فیلم سرقت بوده یا صحنه‌ای از فردی باشد که مورد سرقت قرار گرفته است باید این فیلم ها را به مسوولین تحویل دهند چه با دروبین، چه با موبایل چه با دوربین مداربسته ضبط کرده باشند چراکه انتشار این گونه موارد دچار هتک حرمت افراد می‌توانند شود و در صورت انتشار بدون مجوز تحت تعقیب قرار می گیرند.

  • ۰۱/۰۴/۰۶

پلیس

پلیس فتا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">