ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

زنگنه پیگیر حذف کارت سوخت در مجلس دهم بود

| چهارشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۹، ۰۲:۳۵ ب.ظ | ۰ نظر

عضو کمیسیون انرژی مجلس در دوره دهم با اشاره به اینکه زنگنه نگران تحریم نیست وگرنه با بی‌توجهی به پالایشگاه‌سازی بستر اثرگذاری تحریم‌ها را فراهم نمی‌کرد، گفت: زنگنه زمانی که می‌خواست حذف بند مربوط به الزامی شدن استفاده از کارت سوخت به تصویب مجلس برسد، تاکید داشت این سازوکار فسادآور است.

هدایت ­الله خادمی نماینده ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی دوره دهم در گفتگو با فارس با انتقاد از عملکرد بیژن زنگنه وزیر نفت گفت: زنگنه زمانی که می­خواست در قالب لایحه اصلاح قانون بودجه 95، حذف بند مربوط به الزامی شدن استفاده از کارت سوخت به تصویب مجلس برسد، تاکید داشت این سازوکار فسادآور است ولی امروز اجرای دوباره کارت سوخت را به عنوان عملکرد خوبش ارائه می­دهد. سوال من این است در این چند سالی که سهمیه‌بندی حذف و کارت سوخت بی‌اعتبار شد، به دلیل افزایش بی‌رویه مصرف بنزین و قاچاق چقدر از منابع کشور هدر رفته است؟ ایشان باید در این باره پاسخگو باشد.

خادمی در پایان خاطرنشان کرد: از جمله کم­‌کاری­های زنگنه وضعیت ما در میدان مشترک فروزان است. عربستان در حال حاضر روزانه 400 تا 500 هزار بشکه از این میدان برداشت می­کند اما تولید ما فقط 35 هزار بشکه است. من بارها در این خصوص نامه نوشتم و تذکرات لازم را داده‌ام.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">