ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

زیرساخت: با شایعه پراکنی برخورد می کنیم

| يكشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۸۶، ۱۱:۲۴ ق.ظ | ۰ نظر

روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت تأکید کرد: از آنجا که اخیراً درشبکه فیبرنوری بین الملل هیچ گونه قطعی ویا اختلال وجود نداشته است بر همین اساس پیام ارسال شده به مشترکین از طرف شرکت پارس آنلاین را درخصوص اختلال درمسیرفیبرنوری بین الملل تکذیب می کند.

این روابط عمومی در ادامه تصریح کرد :مسوولان و کارشناسان این شرکت ضمن حساسیت بر حفظ کیفیت شبکه در حد مطلوب ، نهایت تلاش خود را برای تامین پهنای باند اینترنت مورد نیاز کشور دارند به نحوی که در صورت هر گونه اختلال احتمالی در پهنای باند کشور سریعا ظرفیت مورد نیاز را از دیگر مسیرها تامین می کنند تا اختلالی در تامین ظرفیت پهنای باند اینترنت کشور ایجاد نشود.

لازم به ذکراست شرکت ارتباطات زیرساخت برای تامین پهنای باند مورد نیاز مشتریانش همواره ظرفیتی بیش از نیاز آنان از مسیرهای فیبر نوری بین المللی خریداری می کندتادرصورت کاهش ظرفیت به هردلیلی با استفاده ازظرفیت جایگزین نیازهای مشتریان را تأمین کند.

  • ۸۶/۰۶/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">