ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در مراسم رونمایی از اپراتور پایش هوشمند سیستم اعلام حریق از همکاری با اکوسیستم های فناوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی محضرنیا مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در مراسم رونمایی از اپراتور پایش هوشمند سیستم اعلام حریق گفت: طبق دستور شهردار به همه ارکان شهرداری، هوشمندسازی سرلوحه امور شهری قرار گرفته است.

وی اشاره کرد: سال‌های دور تصور شهر هوشمند، فانتزی به نظر می‌رسید. اما اکنون هوشمندسازی از الزامات مدیریت شهری است و اگر به سمت آن نرویم در مدیریت ضعف داریم و به مشکل خواهیم خورد.

محضرنیا ادامه داد: مادر فاوا تلاش داریم برنامه‌ریزی، طراحی و معماری پروژه‌ها را با قدرت پیش ببریم. ولی فاوا نهاد حاکمیتی و قانون گذاری است و برای اجرای برنامه‌ها نیاز به اکوسیستم فناوری داریم.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران گفت: در پروژه اپراتور پایش هوشمند سیستم اعلام حریق، مشارکت بخش خصوصی، هماهنگی و قانونگذاری ارکان حاکمیتی و اجرا توسط آش آتش نشانی، سه ضلع مثلث همکاری بود و اگر هرکدام از این اضلاع شکل نمی‌گرفت این پروژه به نتیجه نمی‌رسید.

محضرنیا اعلام کرد: ما در فاوا به دنبال این هدف هستیم تا هم از مجموعه‌های کوچک فناوری و هم از مجموعه‌های بزرگ به خصوص در حوزه اینترنت اشیا کمک بگیریم و باید سرعت خود را در این قسمت اقزایش دهیم و حتماً از این مدل برای به ثمر رسیدن پروژه‌هایی مثل الرت (اپراتور پایش هوشمند سیستم اعلام حریق) استفاده خواهیم کرد.

  • ۰۱/۰۵/۰۵

شهرداری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">