ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ساماندهی فعالیت سایت‌های درج آگهی

| جمعه, ۲۵ آبان ۱۳۹۷، ۰۴:۴۰ ب.ظ | ۰ نظر

براساس اهتمام کارگروه وب‌سایت و اپلیکیشن‌های نیازمندی‌های اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی، باید منتظر ابلاغ آئین‌نامه‌های خاص این حوزه به اتاق اصناف باشیم.

به گزارش تسنیم در طول سال‌های گذشته وب‌سایت‌های نیازمندی جزء پرطرفدارترین کسب‌وکارهایی بودند که در همان سال‌های ابتدایی ورود کسب‌وکارهای آنلاین به بازار توانستند اقبال مردم را به خود جلب کنند.

حال پس از گذشت چندین سال و راه‌اندازی اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی بنا بر درخواست کسب‌وکارها و سازمان‌های نظارتی، کارگروه وب‌سایت و اپلیکشن‌های نیازمندی‌ها راه‌اندازی شد.

در همین راستا جلسه‌ای در اتحادیه مذکور با حضور دو نفر از اعضای هیئت مدیره، رئیس کمیسیون بازرسی، مشاور حقوقی این اتحادیه و مدیران برخی از شرکت‌های نیازمندی برگزار شد؛ لذا مقرر شد مشکلات و موانع این کسب‌وکارها در جلسات کارگروه بحث و مورد بررسی و آئین‌نامه خاص این رسته تدوین و در اختیار اتاق اصناف قرار بگیرد که پس از تأیید در مرکز اصناف ابلاغ شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">