ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سامانه املاک در دولت چهاردهم تکمیل شود

| يكشنبه, ۲۸ مرداد ۱۴۰۳، ۰۲:۴۵ ب.ظ | ۰ نظر

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر راه و شهرسازی دولت چهاردهم باید به اتفاق تیم همراه خود و حمایت دولت در تکمیل سامانه اسکان و املاک کشور کوشا باشد و آن را اجرایی کنند.

فرهاد بشیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به ضرورت اجرا و تکمیل سامانه املاک و اسکان در کشور گفت: تعامل و هماهنگی در همه امور یکی از ضروریات جامعه امروزی قلمداد می‌شود و هر چقدر که جلوتر حرکت کنیم اهمیت این تعامل و هماهنگی بیشتر می‌شود.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یکی از مسائلی که هماهنگی و تعامل در آن بیش از پیش حائز اهمیت است، ساماندهی و تکمیل سامانه املاک و اسکان در کشور است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به واقع ساماندهی و تکمیل سامانه املاک و اسکان در کشور به جد ضرورت داشته و باید دستگاه‌ها در این زمینه هماهنگی لازم را با هم داشته باشند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید کار تیمی و هماهنگی در اجرای امور را مد نظر قرار دهیم، ادامه داد: متاسفانه ناهماهنگی در بسیاری از بخش‌ها خود را نشان داده و باید جلوی این مسئله گرفته شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنابراین باید هماهنگی و همکاری جهت تکمیل سامانه اسکان و املاک مد نظر قرار گرفته و دستگاه‌ها اجرایی به این سامانه متصل و اطلاعات لازم را ارائه دهند.

بشیری در ادامه با بیان اینکه باید با بسیاری از مسائل اجرایی واقع بینانه برخورد کرد، ادامه داد: در حال حاضر در شرایطی قرار نداریم که هر دستگاهی بخواهد به طور جزیره ای به اقدامات خود بپردازد. لذا در رابطه با همه امور ضرورت دارد تا دستگاه‌های اجرایی با هم هماهنگی و همکاری داشته باشند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تکمیل سامانه املاک و اسکان صراحت قانونی دارد، بیان کرد: همچنین باید به این نکته تاکید کنم که یکی از مسائل اساسی مردم،موضوع مسکن است و باید در این بخش نهایت دقت در استخراج مباحث آماری صورت گیرد.

بشیری ادامه داد: بنابراین تکمیل سامانه اسکان و املاک و جمع آوری اطلاعات دستگاهی برای تکمیل این سامانه بسیار حائز اهمیت است که باید مد نظر مسئولین قرار گیرد.

 این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین وزیر راه و شهرسازی دولت چهاردهم باید اشراف کاملی بر همه بخش‌های این وزارتخانه داشته باشد. همچنین وزیر راه و شهرسازی دولت چهاردهم باید قدرت هماهنگی و همکاری با سایر دستگاه‌ها را داشته باشد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مسائلی که وزیر راه و شهرسازی دولت چهاردهم باید به جد به آن توجه کند تکمیل سامانه اسکان و املاک در کشور است.

وی با اشاره به ابراز برخی از وعده‌ها در زمینه ساخت مسکن در رقابت‌های انتخاباتی تاکید کرد: مسکن یکی از مسائل مهم جامعه ما قلمداد می‌شود و باید به صورت جدی‌تری به این مسئله پرداخته شود. بنابراین وزیر راه و شهرسازی دولت چهاردهم باید به اتفاق تیم همراه خود و حمایت دولت در تکمیل سامانه اسکان و املاک کشور کوشا باشد و آن را اجرایی کنند./

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">