ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سامانه بازارگاه، محل سودجویی دلالان شده است

| چهارشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۹، ۰۶:۱۱ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران با بیان اینکه سامانه بازارگاه محلی برای استفاده دلالان شده است، از وعده وزیر جهاد برای اصلاح این سامانه خبر داد.

ناصر نبی پور در واکنش به مباحث مطرح شده از سوی برخی مسئولان وزارت جهاد مبنی بر اینکه عرضه نهاده‌های دامی خارج از سامانه بازارگاه قاچاق است، گفت: میزان نهاده‌هایی که در سامانه بازارگاه عرضه می‌شود، پاسخگوی نیازتولیدکنندگان نیست.
به گزارش مهر وی اضافه کرد: میزان نهاده‌ای که وزارت جهاد کشاورزی عرضه می‌کند پاسخگوی ١٠ روز نیاز تولیدکنندگان هم نیست.
نبی پور گفت: ما برای یک واحد که حدود ٤٥ هزار قطعه مرغ دارد در ماه به ٥٥ تن نهاده نیاز داریم، دولت ٢٧ تن آن را تحت عنوان سهمیه تأمین می‌کند و مابقی را باید از کجا تهیه کنیم!؟
وی افزود: متأسفانه سامانه بازارگاه به محلی برای دلالان تبدیل شده است.
نبی پور ادامه داد: در جلسه‌ای که اخیراً با وزیر جهادکشاورزی در این زمینه داشتیم، وی بر تغییر فرم سامانه بازارگاه تاکید و عنوان کرد که روش توزیع اصلاح می‌شود. چون در شرایط فعلی نهاده بدست تولیدکنندگان نمی‌رسد.
وی با بیان اینکه هم اکنون قیمت سویا در بازار آزاد بالای ٥٥٠٠ تومان و ذرت حداقل ٢٥٠٠ تومان است، گفت: در شرایط فعلی قیمت تمام شده تولید تخم مرغ ١١ تا ١٢ هزارتومان است در حالی که ما آن را ٦٧٠٠ تا ٦٨٠٠ تومان می‌فروشیم.

  • ۹۹/۰۳/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">