ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرعامل شرکت فناوری بورس گفت: سامانه مدیریت فناوری بورس، جوابگوی ورود ظرفیت کنونی سهامداران نیست.

روح الله دهقان در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما؛ درباره مشکلات اصلی معاملات، گفت: از ابتدای سال تاکنون، ورود سهامداران به بازار سرمایه سه برابر نسبت به مدت مشابه است و ورود این حجم از سهامداران باعت فشار مضاعف به سامانه شده است.
وی افزود: در تلاش هستیم برای انجام معاملات ظرفیت سامانه را نسبت به گذشته افزایش دهیم.
مدیرعامل شرکت فناوری بورس، تصریح کرد: قبول داریم کندی‌های در سیستم معاملات وجود دارد، آن هم بدلیل این است که سایت بار زیادی را تحمل می‌کند.
آقای دهقان با اشاره به اینکه سایت مدیریت فناوری بورس از نظر اطلاع رسانی بروز‌ترین اطلاعات را دارد، ادامه داد: این سایت در ساعت ۲.۵ میلیون بازدید کننده دارد که این رقم بسیار بالایی است.
وی با اشاره به اینکه سایت مدیریت فناوری بورس با ظرفیت مورد انتظار بسیار فاصله دارد، گفت: برای اینکه معاملات بازار با مشکل روبرو نشود و فشار برروی هسته معاملات کاهش یابد، بعضی از نماد‌های که بر روی هسته فشار وارد می‌کنند بعد از ساعت اصلی بازار معامله می‌شوند.
مدیرعامل شرکت فناوری بورس درباره مدل ورود افراد به بازار سرمایه، گفت: در کشور‌های دیگر، مردم غیر مستقیم و بوسیله کارگزاری‌ها وارد بازار سرمایه می‌شوند، اما در کشور ما هر فرد خود بصورت مستقیم دربازار سرمایه اقدام به خریدو فروش می‌کند، باید مدل معاملاتی ما به مدل استاندارد جهانی نزدیک و به سمت کارگزاری محور برود.
آقای دهقان بیان کرد: بروزترین سیستم معاملاتی دنیا هم جوابگو این میزان متقاضی نیست.
وی افزود: ۱۵ سال پیش، سیستم کنونی معاملات خریداری شد و طی این مدت نماد‌های معاملاتی بیش از ۱۸ هزار سفارش داشت، اما الان این میزان به ۶۰ هزار سفارش رسیده است.
مدیرعامل شرکت فناوری بورس، با اشاره به اینکه همکاران ما در شرکت مدیریت فناوری شبانه روز کار می‌کنند تا بهترین خدمات را به سهامداران ارائه دهند، افزود: راهکار کوتاه مدت برای حل مشکل، افزایش ظرفیت سامانه فعلی است، اما در درازمدت بدنبال سامانه جدید هستیم، این سامانه در حال تهیه است و تا پایان سال نسخه ازمایشی آن راه اندازی می‌شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">