ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سامانه بورس مختل شد (20 فروردین 99)

| چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۹، ۰۳:۱۴ ب.ظ | ۰ نظر

مدیران عامل شرکت های مدیریت فناوری بورس تهران و سپرده گذاری مرکزی ، علت اختلال امروز سامانه پس از معاملات را اعلام و حل مشکل خبر دادند.
به گزارش بورس پرس ، روح الله دهقان درباره مشکل سامانه پس از معاملات که حداقل تا ساعت 10 امروز قابل دسترس نبود به بورس پرس گفت : این مشکل ناشی از افزایش تراکنش های زیاد روزها و هفته های اخیر بود که با تلاش شبانه و تا شش صبح امروز کارشناسان شرکت مدیریت فناوری بورس تهران برطرف شد.
وی ادامه داد: سامانه پس از معاملات شرکت سپرده گذاری مرکزی که هم به تراکنش های روزانه و هم به انباشت تراکنش های قبلی حساس است به دلیل قدبمی بودن، دارای محدودیت هایی بوده و نیاز به تغییر و به روزرسانی دارد . شرکت سپرده گذاری مرکزی هم از سال قبل اقداماتی برای خرید دستگاه های جدید انجام داده که به دلیل تبعات کرونا ، فعلا وارد نشده است.
حسین فهیمی مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی نیز به بورس پرس گفت: مشکل امروز سامانه پس از معاملات برطرف شده و قرار است با تجهیز و بروز رسانی ، سامانه پس از معاملات ارتقا یابد .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">