ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سامانه حقوق و دستمزد هنوز بلاتکلیف است

| شنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۵:۱۸ ب.ظ | ۰ نظر

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: با وجود گذشت نیمی از زمان اجرای قانون برنامه ششم دولت هنوز اقدامی برای راه‌اندازی سامانه حقوق و دستمزد انجام نداده است.

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با تأکید بر لزوم شفاف سازی در پرداخت حقوق‌ها گفت: با وجود گذشت نیمی از زمان اجرای قانون برنامه ششم و همچنین تأکید این قانون بر راه اندازی سامانه حقوق و دستمزد هنوز اقدامی از سوی دولت برای این کار صورت نگرفته است.

وی افزود: با توجه به عدم راه‌اندازی سامانه حقوق و دستمزد ابهامات در مورد پرداخت‌ها همچنان ادامه دارد و این روند به استمرار پرداخت حقوق‌های نجومی کمک می‌کند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: با وجود تاکیدات مقام معظم رهبری بر شفافیت از جمله در پرداخت حقوق‌ها، عدم اقدامات لازم برای این موضوع در مغایرت با فرمایشات رهبر معظم انقلاب نیز هست.

پژمانفر خاطرنشان کرد: در مجلس هم با وجود این که پیش از این بنا بود سامانه‌ای برای ثبت حقوق نمایندگان راه اندازی شود، اما هنوز اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">