ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کریمی، معاون اشتغال وزارت تعاون گفت: با ۷۴ دستگاه وارد مبادله اطلاعات شدیم که از ۵۱ دستگاه تاکنون اطلاعات لازم دریافت شده و تا قبل از پایان سال سامانه شناسایی بیکاران راه اندازی خواهد شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران محمود کریمی بیرانوند معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سامانه نظام جامع اطلاعات بازار کار جزو اسناد بالادستی نظام و از وظایف وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی است.

وی افزود: راه اندازی این پایگاه اطلاعاتی ۱۲ سال بر زمین مانده بود که در دولت سیزدهم موفق شدیم این کار را اجرایی کنیم و اکنون همه زیر ساخت‌های فیزیکی، سخت افزاری و نرم افزاری آن تکمیل شده است.

کریمی گفت: با ۷۴ دستگاه وارد مبادله اطلاعات شدیم که از ۵۱ دستگاه تاکنون اطلاعات لازم دریافت شده و تا قبل از پایان سال این سامانه راه اندازی خواهد شد.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سامانه نظام جامع اطلاعات بازار کار، سامانه‌ای برای شناسایی بیکاران است که بر اساس مبادله اطلاعاتی که میان دستگاه‌ها ایجاد خواهد شد در لحظه قابل شناسایی است که چه شخصی در شرایط بیکاری قرار دارد.

وی با بیان اینکه استفاده از این سامانه می‌تواند سیاست‌های اشتغالی در بازار کار را دقیق‌تر کند گفت: اکنون اگر آماری از جمعیت بیکار کشور داریم برآورد است و مشخص نیست چه کسانی هستند که با استفاده از این سامانه دقیق‌تر خواهد شد و سیاست‌های دولت هم با این شیوه دقیق‌تر می‌شود.

  • ۰۲/۰۹/۰۵

وزارت کار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">