ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سامانه‌های آموزش و پرورش یکپارچه می‌شود

| يكشنبه, ۱۱ مهر ۱۴۰۰، ۰۳:۲۷ ب.ظ | ۰ نظر

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به یکپارچه سازی سامانه‌های الکترونیکی آموزش و پرورش، گفت: ضروری است، داشبورد مدیریت سامانه ها در اختیار مدیران کل و رؤسای مناطق و شهرستان ها قرار گیرد

علیرضا کاظمی در دیدار با رئیس هیئت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان، در محل شرکت پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی از مجموعه شرکت های وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان، اظهار کرد: از پیشرفت و اتمام یکپارچه سازی اطمینان دارم و از تلاش های انجام شده تقدیر می کنم.

وی افزود: در هفته های اخیر، رشد خوبی در حوزه کلاس بندی ها در سامانه مربوط داشتیم و نزدیک به  ۹۰ درصد کلاس بندی ها انجام شده است.

کاظمی تصریح کرد: تاکنون حدود ۱ میلیون ابلاغ به سامانه جامع نیروی انسانی ارسال شده است و با این وجود نیازمند تلاش های بیشتری در این زمینه هستیم. 
 وی بر همدلی در پیشبرد کارها تأکید و عنوان کرد: یکی از مصوبات امروز شورای معاونان، برگزاری جلسات روزانه معاون برنامه ریزی و توسعه منابع با مدیران کل آموزش و پرورش استان ها بود.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: دسترسی مدیر منطقه به وضعیت منطقه بسیار مهم است، لذا تهیه گزارش وضعیت موجود و در اختیار مدیر هر مجموعه قرار دادن آن امری ضروری است که باید به آن توجه شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر، نیازمند یک داشبورد مدیریتی ساده هستیم تا مدیران و رؤسای آموزش و پرورش بتوانند بر اساس آن برای منطقه خود تصمیم گیری کنند.
کاظمی اضافه کرد: در چند زمینه نیازمند تولید گزارش هستیم، از جمله سامانه شاد، سامانه صدور ابلاغ، سامانه ثبت نام و ... البته گزارشی مؤثر که بتواند کار را پیش ببرد و مدیران منطقه بر اساس آن اشراف کامل به وضعیت حوزه خود پیدا کنند.

وی افزود: آنچه امروز ضروری است، قرار دادن چند گزارش در حوزه های مختلف است که باید اختیار رؤسا و مدیران کل و مدیران مناطق قرار گیرد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: داشبورد مدیریتی باید در اختیار مدیران کل و رؤسای مناطق و شهرستان ها قرار گیرد و کار به گونه ای باشد تا مدیران بتوانند ابلاغ ها را ثبت کند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، گفتنی است؛ در این جلسه دستاورد یکپارچه سازی در سطح وزارت اموزش و پرورش در دو حوزه استراتژیک و حوزه عملیاتی،ارائه شد و سرپرست وزارت آموزش و پرورش از بخش های مختلف شرگت پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی بازدید کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">