ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سامسونگ افشاگران محصولاتش را تهدید کرد

| شنبه, ۱۹ تیر ۱۴۰۰، ۰۲:۲۲ ب.ظ | ۰ نظر

سامسونگ هم مانند اپل اقداماتی علیه افرادی اتخاذ کرده که محصولات جدید شرکت را فاش می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزمو چاینا، در ژوئن ۲۰۲۱ میلادی گزارشی نشان داد اپل افرادی که مشخصات کالاهایش را فاش می‌کنند، تهدید کرده است. اکنون سامسونگ نیز از این همین روند پیروی کرده و با اعتراض به حق کپی رایت، افشا کنندگان مشخصات محصولاتش را هدف گرفته است.

طبق گزارشی جدید این شرکت با استناد به قانون کپی رایت خواهان حذف ویدئوها و تصاویری شد که در وب سایتAllAboutSamsung منتشر کرده بود. این وب سایت به فردی به نام مکس جامبور تعلق دارد. به گفته جامبور این اقدام سامسونگ به تازگی انجام شده و طی روزهای آینده تصاویر مربوط به این شرکت حذف خواهند شد.

به طور مشابه ایوان بلس، یکی از کارشناسان مشهور حوزه فناوری و افشا کننده مشخصات دستگاه‌های مختلف نیز تلویحاً اعلام کرده پست‌های مربوط به سامسونگ را از حساب‌های کاربری خود پاک می‌کند.

همچنین بلاس اعلام کرد این شرکت کره‌ای در جستجوی فردی است که اطلاعات را فاش می‌کند و اقدامات آن ربطی به رسانه‌های خبری و پرتال‌هایی که گزارش‌ها را منتشر می‌کنند ندارد.

هرچند سامسونگ ادعای کپی رایت تصاویر متعددی را ثبت کرده، اما گزارش‌های افشای محصولات معمولاً به سرعت منتشر می‌شوند و این اقدام چندان تأثیرگذار نخواهد بود.

  • ۰۰/۰۴/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">